Короткий опис процесу повернення:

Зв'язуєтеся з нами за телефоном або електронною поштою.

Надсилаєте нам товар.

Повідомляєте трек-номер відстеження.

Ми отримуємо товар із доставки.

Повертаємо гроші або надсилаємо інший товар.

 

Повернення товару можливе при дотриманні наступних умов:

Повернення товару належної якості:

Клієнт має право відмовитися від замовленого товару у будь-який час до його отримання, а після отримання Товару – протягом 14 днів, за винятком дня покупки.

Повернення Товару належної якості можливе у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного Товару.

Клієнт не має права відмовитися від Товару, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений Товар може бути використаний виключно Клієнтом, який його отримує.

У разі відмови Клієнта від Товару належної якості Продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за чеком, за винятком витрат продавця на доставку від споживача поверненого товару, не пізніше ніж через 10 днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги.

Варто звернути увагу на те, що при оплаті банківською карткою на сайті повернення коштів відбувається через банк Покупця. Термін повернення після подачі заявки в середньому займає 3-7 днів, але може бути збільшений банком до 30 днів.

 

Повернення товару неналежної якості:

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, не здатний забезпечити свої функціональні якості через суттєву нестачу (з наявністю дефектів/шлюбу).

Покупець, якому продано товар неналежної якості, якщо це не було обумовлено продавцем, має право на свій вибір заявити будь-яку з наведених нижче вимог:

пропорційного зменшення покупної ціни;

безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їхнє виправлення покупцем або третьою особою;

заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикула) або на такий самий товар іншої марки (моделі, артикула) з відповідним перерахунком покупної ціни;

вправі відмовитися від виконання договору та вимагати повернення сплаченої за товар суми.

Всі перераховані вище вимоги щодо повернення товару неналежної якості можуть бути пред'явлені в наступні терміни:

На товар встановлено гарантійний термін протягом усього гарантійного терміну;

На товар не встановлено гарантійний термін протягом 1 місяця.

Інтернет-магазин має право відмовити в обміні або поверненні товару, якщо визнає, що виявлений істотний недолік є наслідком неправильної експлуатації товару.

У разі виникнення розбіжностей щодо якості чи причин виникнення недоліків, Інтернет-магазин має право провести незалежну експертизу власним коштом. Покупець може брати участь в експертизі та оскаржити її рішення у суді. Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини Покупця, Покупець зобов'язаний відшкодувати Інтернет-магазину вартість експертизи, а також пов'язані з її проведенням витрати на транспортування та зберігання товару.